kar(ma)toon

Bom Karma... ou não!

quinta-feira, outubro 13, 2005

A Boy Like Him


É a música mais delicada que conheço. E de uma ternura comovente, como só conseguimos acreditar existir em sonhos.
Sou absolutamente fã da carreira desta islandesa, mas se me fosse pedido para descrever o que essa mesma carreira significa para mim... tá tudo nesta pequena canção. Pura filigrana.
Já aqui me confessei como sendo alguém (demasiado) emotivo, emocional; já aqui me «revoltei» contra a falta de romantismo reinante no nosso mundozinho cinzento.

O que eu gostava de ouvir palavras assim...

Who would have known that a boy like him
Would have entered me lightly restoring my blisses
Who would have known that a boy like him
After sharing my core would stay going nowhere
Who would have known a beauty this immense
Who would have known a saintly trance
Who would have known miraculous breath
To inhale a beard loaded with courage
Who would have known that a boy like him
Possessed of magical sensitivity
Who would approach a girl like me
Who caresses cradles his head in her bosom
He slides inside half awake, half asleep
We faint back into sleephood
When I wake up the second time in his arms
Gorgeousness he's still inside me
Who would have known
Who would have known a train of pearls
Cabin by cabin is shot precisely across an ocean

From a mouth of a girl like me to a boy

1 Comments:

  • At 14:16, Anonymous Anónimo said…

    Good Day, you have a great blog here.

    I will bookmark you.

    I have a SCHERRER site.
    It pretty much covers SCHERRER

    Come and see my site.

     

Enviar um comentário

<< Home